Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme 2. Dönem Toplantısı, Sivas Valisi Yılmaz Şimşek başkanlığında gerçekleştirildi.
Paydaş kurum temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, kadına yönelik şiddetin önlenmesine yönelik il genelinde yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirildi. Toplantıda ayrıca ilgili kurumlar arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi, koruyucu ve önleyici hizmetlerin etkinliğinin artırılması ile kurumlar arası koordinasyonun geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Rektörümüz Prof. Dr. Mehmet Kul’un da katıldığı toplantıda, kadına yönelik şiddetle mücadelede kurumlar arası iş birliğinin önemine vurgu yapılırken, toplumun tüm kesimlerinin katkısıyla yürütülen çalışmaların sürdürülebilir şekilde geliştirilmesine yönelik değerlendirmeler gerçekleştirildi.
